Browsing by Author Stępińska, Agnieszka

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 38  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
Jul-2020Badania nad dyskursem populistycznym: wybrane podejściaStępińska, Agnieszka; Lipiński, Artur; Kołodziejczak, Małgorzata; Wrześniewska-Pietrzak, Marta; Czubaj-Kuźmin, Sylwia; Wyszyński, Jacek; Piontek, Dorota; Jakubowski, Jakub
2016Continuities and discontinuities: changing patterns in journalism and media in Central and Eastern EuropeStępińska, Agnieszka; Szabó, Gabriell
2011Debaty prezydenckie 2010: komunikacja przez pryzmat wartościStępińska, Agnieszka; Wrześniewska-Pietrzak, Marta
2009EuroNews - europejska stacja telewizyjna?Stępińska, Agnieszka
2008Europejskie kampanie wyborcze w Polsce (2003 – 2004). Analiza politologiczna i medioznawczaStępińska, Agnieszka; Hordecki, Bartosz
2009Formats of the election campaign messages in PolandStępińska, Agnieszka
2014Ile Europy w europejskich mediach informacyjnych? Rola mediów w kształtowaniu europejskiej sfery publicznejStępińska, Agnieszka
2014Ile Europy w europejskich mediach informacyjnych? Rola mediów w kształtowaniu europejskiej sfery publicznejStępińska, Agnieszka
2013International project. Media coverage of the Polish EU presidencyStępińska, Agnieszka
2013International project: Media coverage of the Polish EU presidencyStępińska, Agnieszka
2007Jaka Polska w jakiej Europie? – analiza telewizyjnych audycji referendalnychStępińska, Agnieszka
2016Journalistic role performance in PolandStępińska, Agnieszka; Narożna, Dominika; Jurga-Wosik, Ewa; Secler, Bartłomiej; Adamczewska, Kinga
2005Marketingowe strategie wyborcze. Wybory prezydenckie w polsce (1990–2000)Stępińska, Agnieszka
2020Międzynarodowe badania empiryczne nad populistycznym komunikowaniem politycznym – wyzwania metodologiczne i organizacyjneJakubowski, Jakub; Piontek, Dorota; Stępińska, Agnieszka
2016Model dziennikarstwa zorientowany na obywateli w perspektywie paradygmatu społecznej odpowiedzialności mediów. Przykład prasy w PolsceSecler, Bartłomiej; Stępińska, Agnieszka; Jurga-Wosik, Ewa; Narożna, Dominika; Adamczewska, Kinga
2006Modern Mass Media and International TerrorismStępińska, Agnieszka
2018Oblicza współczesnej komunikacji. Konteksty, problemy, wyzwania-
Jul-2020Populist Discourse in the Polish MediaStępińska, Agnieszka; Lipiński, Artur; Jakubowski, Jakub; Adamczewska, Kinga; Piontek, Dorota; Kołodziejczak, Małgorzata; Wrześniewska-Pietrzak, Marta; Wąsicka-Sroczyńska, Maria; Halagiera, Denis; Piechocki, Marcin; Tadeusz-Ciesielczyk, Małgorzata
2020Populist political communication in social media: Perspectives of actor and voters. A case study of Paweł KukizAdamczewska, Kinga; Jakubowski, Jakub
2017Postawy polskich dziennikarzy wobec aktorów politycznych: badania empiryczneStępińska, Agnieszka; Jurga-Wosik, Ewa; Adamczewska, Kinga; Narożna, Dominika; Secler, Bartłomiej