Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 29 (Search time: 0.018 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2005Marketingowe strategie wyborcze. Wybory prezydenckie w polsce (1990–2000)Stępińska, Agnieszka
2016Journalistic role performance in PolandStępińska, Agnieszka; Narożna, Dominika; Jurga-Wosik, Ewa; Secler, Bartłomiej; Adamczewska, Kinga
2020What Populism is About? Topics in Populist Discourse in Print MediaJakubowski, Jakub; Stępińska, Agnieszka; Halagiera, Denis
2010Women in international TV newsStępińska, Agnieszka
2009EuroNews - europejska stacja telewizyjna?Stępińska, Agnieszka
2006Wizerunek polityka lokalnego i rola środków masowego przekazu w jego kształtowaniuStępińska, Agnieszka
-Postawy polskich dziennikarzy wobec aktorów politycznych: badania empiryczneStępińska, Agnieszka; Jurga-Wosik, Ewa; Adamczewska, Kinga; Narożna, Dominika; Secler, Bartłomiej
2013The Polish EU presidency in Polish press: Did we actually notice it?Stępińska, Agnieszka
2011The Rise of 24hours News Television. Global Perespective pod red. S. Cushiona i J. Lewisa. Wydawnictwo Peter Lang, Nowy Jork, 2010, ss. 350.Stępińska, Agnieszka
2010Postawy wobec Stanow Zjednoczonych. Raport z międzynarodowych badań porównawczychStępińska, Agnieszka; Hordecki, Bartosz