Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 13 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2015Pomiar rozwoju mowy pisanej jako nowa propozycja oceny poziomu umiejętności posługiwania się pismem u dzieci w wieku 3-11 latJabłoński, Sławomir; Kleka, Paweł
2017A review of the provision of social and emotional learning in Australia, the United States, Poland, and PortugalBowles, Terence; Jimerson, Shane; Haddock, Aaron; Nolan, Julene; Jabłoński, Sławomir; Czub, Magdalena; Coelho, Vitor
2018Efficiency of executive functions and literacy among children with specific language impairmentKaczmarek, Izabela; Jabłoński, Sławomir; Kleka, Paweł; Steinborn, Barbara
2016Children with epilepsy: specific learning difficultiesKaczmarek, Izabela; Jabłoński, Sławomir; Steinborn, Barbara
3-May-2015Assessment of literacy development from cultural-historical perspectiveJabłoński, Sławomir
5-May-2015Wiek rozpoczęcia nauki w szkole podstawowej a poziom rozwoju mowy pisanej u uczniów klas I-III: analiza porównawczaJabłoński, Sławomir; Kleka, Paweł
May-2015Wiek rozpoczęcia nauki w szkole podstawowej a poziom rozwoju mowy pisanej u uczniów klas I–III: analiza porównawczaJabłoński, Sławomir; Kleka, Paweł
2014Specyficzne i specjalne potrzeby edukacyjneBrzezińska, Anna Izabela; Jabłoński, Sławomir; Ziółkowska, Beata
2013INHIBITORY CONTROL AND LITERACY DEVELOPMENT AMONG 3- TO 5-YEAR-OLD CHILDRENJabłoński, Sławomir
6-Sep-2017The relationship between the impressive and the expressive component of written speech and the level of executive functions in children aged 3-11 yearsJabłoński, Sławomir