Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10593/12735
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorStelter, Żaneta-
dc.contributor.authorSobolewski, Adam-
dc.contributor.authorStrelau, Jan-
dc.date.accessioned2015-02-23T11:20:55Z-
dc.date.available2015-02-23T11:20:55Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationPsychologia-Etologia-Genetyka tom 5, 2002, 65-84pl_PL
dc.identifier.issn1508-583X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10593/12735-
dc.description.abstractCelem badań przedstawionych w pracy, było określenie związków pomiędzy temperamentem i stosowanymi strategiami radzenia sobie ze stresem, a oceną własnej sytuacji życiowej, matek dzieci upośledzonych umysłowo. W badaniu uczestniczyły matki dzieci upośledzonych w stopniu umiarkowanym i znacznym, w wieku 18-25 lat. Otrzymane wyniki, pokazały, że spośród cech temperamentalnych „niezadowolenie”, a spośród stylów rodzenia sobie, coping emocjonalny, najsilniej warunkują ocenę własnej sytuacji życiowej jako stresującej w badanej grupie matekpl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherUniwersytet Warszawski. Interdyscyplinarne Centrum Genetyki Zachowaniapl_PL
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesspl_PL
dc.subjectniepełnospawność intelektualnapl_PL
dc.subjectstyle radzenia sobie ze stresempl_PL
dc.subjecttemperamentpl_PL
dc.titleSytuacja stresowa matek wychowujących dzieci upośledzone umysłowopl_PL
dc.typeArtykułpl_PL
Appears in Collections:Artykuły naukowe (WNS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sytuacja stresowa matek wychowujących dzieci upośledzone umysłowo.pdf8.41 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



Items in AMUR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.