Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10593/13427
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSzymczak, Emilia-
dc.date.accessioned2015-07-02T09:30:38Z-
dc.date.available2015-07-02T09:30:38Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationStudia Edukacyjne, 2014, nr 32, s. 405-407pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-232-2837-0-
dc.identifier.issn1233-6688-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10593/13427-
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Naukowe UAMpl_PL
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesspl_PL
dc.titleSprawozdanie z III Interdyscyplinarnego Seminarium Naukowego z cyklu „Migotanie znaczeń” z udziałem prof. Sherry B. Shapiro (Meredith College, North Carolina, USA), Poznań, 9 października 2014 rokupl_PL
dc.typeInnepl_PL
dc.identifier.doi10.14746/se.2014.32.26-
dc.description.number32pl_PL
dc.description.pageof405pl_PL
dc.description.pageto407pl_PL
dc.description.articlenumber26pl_PL
dc.description.journaltitleStudia Edukacyjnepl_PL
Appears in Collections:Studia Edukacyjne, 2014, nr 32

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SE_32_2014_z zycia_nauk_Emilia_Szymczak.pdf180.6 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



Items in AMUR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.