Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10593/13552
Title: Reklama a konstytucyjna zasada godności w prawie polskim i hiszpańskim - na przykładzie reklam artykułów spożywczych
Other Titles: Advertisement and the constitutional rule of dignity in the Polish and Spanish law - on the example of food advertisements
Authors: Kempa, Anna
Issue Date: 2012
Publisher: Wydawnictwo Naukowe UAM
Citation: Zeszyt Studencki Kół Naukowych Wydziału Prawa i Administracji UAM, 2012, nr 2, s. 77-85
URI: http://hdl.handle.net/10593/13552
ISSN: 2299-2774
Appears in Collections:Zeszyt Studencki Kół Naukowych Wydziału Prawa i Administracji UAM, 2012, nr 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
07_KEMPA.pdf584.25 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record



Items in AMUR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.