Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10593/14740
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRybska, Eliza-
dc.date.accessioned2016-06-17T13:26:28Z-
dc.date.available2016-06-17T13:26:28Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationEdukacja Biologiczna i Środowiskowa 3 (2014): 35-41.pl_PL
dc.identifier.issnISSN 1643-8779-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10593/14740-
dc.description.abstractW zależności od ujęcia projekt jest metodą lub strategią nauczania (Nowacki i wsp, 1999). W niektórych źródłach zaliczany do grupy metod nauczania przez dociekanie (ang. inquiry based learning) (Bransford i in., 2000). Metody nauczania oparte na dociekaniu zyskują coraz bardziej na popularności, także w dydaktyce akademickiej. W niniejszej pracy przedstawiono analizę jakościową 25 projektów zajęć dydaktycznych opracowanych przez doktorantów Wydziału Biologii UAM, w których projekt badawczy był składnikiem projektu edukacyjnego, a całość była propozycją zajęć dla studentów tegoż wydziału.pl_PL
dc.language.isopolpl_PL
dc.publisherInstytut Badań Edukacyjnychpl_PL
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesspl_PL
dc.subjectmetoda projektupl_PL
dc.subjectdydaktyka akademickapl_PL
dc.titleProjekt badawczy w projekcie edukacyjnympl_PL
dc.typeArtykułpl_PL
dc.description.volume3pl_PL
dc.description.pageof35pl_PL
dc.description.pageto41pl_PL
dc.description.journaltitleEdukacja Biologiczna i środowiskowapl_PL
Appears in Collections:Artykuły naukowe (WB)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ebis-2014-3-aut projekt badawczy w projekcie ed.pdf7.12 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



Items in AMUR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.