Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10593/14785
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKorcz, Maria-
dc.date.accessioned2016-07-05T12:19:08Z-
dc.date.available2016-07-05T12:19:08Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationMATEMATIKA V PRIMÁRNEJ ŠKOLE RÔZNE CESTY, ROVNAKÉ CIELE, Zborník príspevkov z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou, Prešov 2013, p. 121-125.pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10593/14785-
dc.description.abstractPojawiające się coraz to nowe i skomplikowane wyzwania cywilizacyjne powodują, że maksymalne wykorzystanie potencjału tkwiącego w każdym człowieku, w szczególności potencjału intelektualnego osób wybitnie uzdolnionych staje się nakazem chwili. W artykule opisane jest pokrótce integralne podejście do problematyki twórczości opierające się na modelu kompetencji przyszłości KK Urbana - Odpowiedzialna Kreatoligencja. Znajdują się tu również uwagi dotyczące obecności problematyki kształcenia uczniów zdolnych w oficjalnych dokumentach polskiego Ministerstwa Edukacji oraz pewne wnioski z badań przeprowadzonych w szkole. Najwięcej miejsca poświęcono diagnozowaniu matematycznych uzdolnień u dzieci i możliwościom rozwijania tych uzdolnień.pl_PL
dc.language.isopolpl_PL
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesspl_PL
dc.subjectkreatoligencjapl_PL
dc.subjectdzieci matematycznie uzdolnionepl_PL
dc.subjectdiagnozowanie matematycznych uzdolnień u dziecipl_PL
dc.titleO KONIECZNOŚCI I MOŻLIWOŚCIACH WSPIERANIA ROZWOJU DZIECI MATEMATYCZNIE UZDOLNIONYCHpl_PL
dc.typeRozdział z książkipl_PL
Appears in Collections:Książki/rozdziały (WMiI)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Matematika.pdf115.68 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



Items in AMUR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.