Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10593/1507
Title: Nowe media – nowe dziennikarstwo?
Other Titles: New media - new journalism?
Authors: Mielcarek, Małgorzata
Keywords: Nowe media
Rola dziennikarza
Dziennikarstwo
Issue Date: 2010
Publisher: Wydawnictwo Naukowe WNPiD UAM, Poznań
Citation: Refleksje. Pismo naukowe studentów i doktorantów WNPiD UAM, Nr 2, jesień-zima 2010, s. 11-21
Abstract: Artykuł ukazuje przeobrażenie roli dziennikarza oraz zmianę funkcji informacji. Powyższe zjawiska oceniane są jako efekt zaistnienie nowych mediów, ze szczególnym uwzględnieniem wpływu upowszechnienia Internetu. Wyraża się to więc między innymi w sposobie prezentowanie informacji, co z kolei rodzi pytanie o to, które z działań informacyjnych można nazywać dziennikarstwem. Pomimo, iż proces odgrywania coraz większej roli przez nowe media jest w Polsce wolniejszy niż w innych krajach, jest on i tak zauważalny. Autorka artykułu wskazuje na obszary, których te zmiany dotyczą.
URI: http://hdl.handle.net/10593/1507
ISSN: 2081-8270
Appears in Collections:Refleksje, nr 2, jesień-zima 2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M. Mielcarek.pdf218.75 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record



Items in AMUR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.