Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10593/1554
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSurdyk, Augustyn-
dc.date.accessioned2011-12-09T09:57:55Z-
dc.date.available2011-12-09T09:57:55Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationWokół autonomizacji w dydaktyce języków obcych. Badania i refleksje, red. Weronika Wilczyńska, s. 121-136.pl_PL
dc.identifier.isbn83-232-1235-X-
dc.identifier.issn0137-1444-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10593/1554-
dc.description.abstractPublikacja zawiera wybór 14 artykułów zaprezentowanych w trakcie sympozjum nt. „Autonomizacja studentów a efektywność dydaktyki na poziomie zaawansowanym”, które odbyło się w dn. 4-5 lutego 2002 roku w Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na zakończenie projektu badawczego pod tym samym tytułem. Autorów łączy innowacyjność podejścia, ukierunkowana na autonomizację studentów. Artykuły obejmują następujące grupy zagadnień: opis stosowanych procedur dydaktycznych, badania i obserwacje efektów tych innowacji, a także wybrane ujęcia teoretyczne. Zbiór stanowi reprezentatywny przegląd aktualnej refleksji i stanu badań empirycznych w szeroko pojętym ujęciu autonomizacyjnym.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Naukowe UAMpl_PL
dc.relation.ispartofseriesJęzykoznawstwo Stosowane nr 20;-
dc.subjectautonomia studentapl_PL
dc.subjectautonomizacja glottodydaktyki-
dc.subjectpółautonomia-
dc.subjecttechniki komunikacyjne-
dc.subjectrole-play-
dc.subjecttechnika gier fabularnych-
dc.subjectgry fabularne-
dc.titleTechnika role play oraz gry fabularne na lektoracie języka angielskiego a autonomizacja studentówpl_PL
dc.typeArtykułpl_PL
Appears in Collections:Materiały konferencyjne (WN)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Technika role play oraz gry fabularne na lektoracie języka angielskiego a autonomizacja studentów.pdf661.63 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



Items in AMUR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.