Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 16 (Search time: 0.005 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Studenci dziennikarstwa i komunikacji społecznej w Polsce. Motywacje, oczekiwania i plany zawodoweStępińska, Agnieszka; Narożna, Dominika; Secler, Bartłomiej; Jurga-Wosik, Ewa
2020Międzynarodowe badania empiryczne nad populistycznym komunikowaniem politycznym – wyzwania metodologiczne i organizacyjneJakubowski, Jakub; Piontek, Dorota; Stępińska, Agnieszka
2011Debaty prezydenckie 2010: komunikacja przez pryzmat wartościStępińska, Agnieszka; Wrześniewska-Pietrzak, Marta
2016Model dziennikarstwa zorientowany na obywateli w perspektywie paradygmatu społecznej odpowiedzialności mediów. Przykład prasy w PolsceSecler, Bartłomiej; Stępińska, Agnieszka; Jurga-Wosik, Ewa; Narożna, Dominika; Adamczewska, Kinga
-Postawy polskich dziennikarzy wobec aktorów politycznych: badania empiryczneStępińska, Agnieszka; Jurga-Wosik, Ewa; Adamczewska, Kinga; Narożna, Dominika; Secler, Bartłomiej
2010Postawy wobec Stanow Zjednoczonych. Raport z międzynarodowych badań porównawczychStępińska, Agnieszka; Hordecki, Bartosz
2004Problematyka europejska w przekazach programowych kandydatów na urząd Prezydenta RP w latach 1990–2000Stępińska, Agnieszka
2013The Polish EU presidency in Polish press: Did we actually notice it?Stępińska, Agnieszka
2011The Rise of 24hours News Television. Global Perespective pod red. S. Cushiona i J. Lewisa. Wydawnictwo Peter Lang, Nowy Jork, 2010, ss. 350.Stępińska, Agnieszka
2014Ile Europy w europejskich mediach informacyjnych? Rola mediów w kształtowaniu europejskiej sfery publicznejStępińska, Agnieszka