Miejskie przestrzenie w ich funkcji socjalizacyjnej i deprawacyjnej

Loading...
Thumbnail Image

Date

2018

Advisor

Editor

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Wydawnictwo Naukowe UAM

Title alternative

Abstract

Problematyka miasta stanowi przedmiot zainteresowania przedstawicieli wielu dyscyplin naukowych, z właściwymi dla nich akcentami na wybrane konteksty, współgrającymi ze specyfiką danej dyscypliny. Środowisko miejskie, z punktu widzenia pedagoga społecznego, to interesujący obszar analiz środowiskowych warunków życia i funkcjonowania, determinant wpływających na egzystencję i biografię człowieka, w tym także na procesy socjalizacyjne, z uwzględnieniem złożoności typów (postaci) uczestnictwa społecznego oraz ich uwarunkowań i konsekwencji w powiązaniu i na tle przestrzeni miejskiej.

Description

Sponsor

Keywords

miasto, funkcje miasta, pedagogika, pedagogika społeczna, socjalizacja

Citation

E. Włodarczyk, Miejskie przestrzenie w ich funkcji socjalizacyjnej i deprawacyjnej, (w:) J. Modrzewski, A. Matysiak-Błaszczyk, E. Włodarczyk (red. nauk.), Środowiska uczestnictwa społecznego jednostek, kategorii i grup (doświadczenia socjalizacyjne i biograficzne), Poznań 2018, s. 263-273

ISBN

DOI

Title Alternative

Rights Creative Commons

Creative Commons License

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Biblioteka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego