Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10593/4664
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBrzezińska, Anna Izabela-
dc.contributor.authorRycielska, Ludmiła-
dc.date.accessioned2013-02-21T08:04:49Z-
dc.date.available2013-02-21T08:04:49Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationBrzezinska, A. I., Rycielska, L. (2009). Tutoring jako czynnik rozwoju ucznia i nauczyciela. W: P. Czekierda, M. Budzynski, J. Traczynski, Z. Zalewski, A. Zembrzuska (red.), Tutoring w szkole. Miedzy teoria a praktyka zmiany edukacyjnej (s. 19 – 30). Wrocław: Towarzystwo Edukacji Otwartej.pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10593/4664-
dc.descriptionBiorąc pod uwagę scieżkę rozwoju studenta w Oxford i ucznia w gimnazjum na Dolnym Sląsku oraz różnice kulturowe i organizacyjne między szkołą polską a anglosaską, warto pokusić się o refleksję nad tym, jak z perspektywy psychologicznej może wyglądać tutoring w polskiej szkole. Warto spróbować odpowiedzieć na pytania: czy tutoring w szkole spełnia inne cele niż w klasycznym modelu Oksfordzkim?; w jaki sposób zarówno nauczyciel-tutor, jak i uczeń mogą do nich dążyć?; co może przyniesć tutoring uczniowi, a co nauczycielowi? Zatem: czym jest tutoring rozwojowy w perspektywie psychologicznej? Czym się różni od klasycznego modelu Oxfordzkiego? Czym może być spotkanie tutorskie w polskiej szkole?pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.titleTutoring jako czynnik rozwoju ucznia i nauczycielapl_PL
dc.typeRozdział z książkipl_PL
Appears in Collections:Książki/rozdziały (WNS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2009 AB LR Tutoring .pdf181.37 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



Items in AMUR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.