Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10593/4771
Title: Zróżnicowanie poziomu umiejętności czytania u uczniów szkół podstawowych: grupy ryzyka trudności szkolnych
Authors: Brzezińska, Anna Izabela
Issue Date: 2004
Citation: Brzezińska, A. (2004). Zróżnicowanie poziomu umiejętności czytania u uczniów szkół podstawowych: grupy ryzyka trudności szkolnych. Forum Oświatowe, 2 (31), 31-45. 1
Sponsorship: Badania omawiane w tym tekście były finansowane z grantu Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie w roku akademickim 2001/2002 i 2002/2003. Prezentowane tu wyniki są częścią szerszego projektu badawczego pt.: Mowa pisana: rozwój i jego uwarunkowania realizowanego w latach 2001-2003
URI: http://hdl.handle.net/10593/4771
ISSN: 0867-0323
Appears in Collections:Artykuły naukowe (WNS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2004 FORUM OSWIATOWE Zróżnicowanie poziomu czytania grupy ryzyka rtf.pdf650.33 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record



Items in AMUR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.