Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10593/5337
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPyżalski, Jacek-
dc.contributor.authorMerecz, Dorota-
dc.date.accessioned2013-03-15T09:30:30Z-
dc.date.available2013-03-15T09:30:30Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.isbn978-83-7587-482-2-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10593/5337-
dc.description.sponsorshipPublikacja przygotowana i sfinansowana w ramach projektu nr 1.R.06 pt.: Pozytywne i negatywne elementy psychospołecznego środowiska pracy w szkole a przemoc w relacji nauczyciel – uczeń; zrealizowanego przez Instytut Medycyny Pracy w Łodzi; kierownik projektu: dr Jacek Pyżalski; finansowanego z Programu Wieloletniego Narodowego Centrum, Badań i Rozwoju pn. „Poprawa bezpieczeństwa i warunków pracy”, koordynowanego przez Centralny Instytut Ochrony Pracy – Państwowy Instytut Badawczypl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherOficyna Wydawnicza "Impuls"pl_PL
dc.subjectnauczycielepl_PL
dc.subjectteacherspl_PL
dc.subjectwypalenie zawodowepl_PL
dc.subjectburnoutpl_PL
dc.subjectstres zawodowypl_PL
dc.subjectoccupational stresspl_PL
dc.titlePsychospołeczne warunki pracy polskich nauczycieli. Pomiedzy wypaleniem zawodowym a zaangażowaniempl_PL
dc.typeKsiążkapl_PL
Appears in Collections:Książki/rozdziały (WSE)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
psychospoleczne (1).pdf1.31 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



Items in AMUR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.