Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10593/6236
Title: Model kształcenia tradycyjnego a model kształcenia oparty na doświadczeniu
Authors: Michałowska, Danuta Anna
Keywords: teoria kształcenia
teorie progresywne w edukacji
proces uczenia się oparty na doświadczeniu według D. Kolba
metody tradycyjne i aktywizujące
Issue Date: 15-May-2013
Series/Report no.: Pedagogika i dydaktyka;
Abstract: Alternatywny w stosunku do tradycyjnego modelu kształcenia jest model kształcenia opartego na doświadczeniu. Każdy z tych modeli wykorzystuje inne metody nauczania i uczenia się. Aktywne uczenie się powoduje wzrost efektywności w zapamiętywaniu i rozumieniu, jak i wykorzystywaniu nowo nabytych wiadomości. Model procesu uczenia się oparty na doświadczeniu według D. Kolba jest przykładem połączenia teorii z praktyką.
Description: Materiał dydaktyczny przeznaczony przede wszystkim dla studentów specjalności nauczycielskiej w ramach modułu kształcenia psychopedagogicznego, tematyka odnosi się do współczesnych teorii kształcenia i wychowania.
URI: http://hdl.handle.net/10593/6236
Appears in Collections:Materiały dydaktyczne (WNS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Model kształcenia tradycyjnego a model kształcenia oparty na doświadczeniu.pdf7.13 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record



Items in AMUR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.