Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10593/7810
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorWierzba, Paulina-
dc.date.accessioned2013-10-01T09:12:08Z-
dc.date.available2013-10-01T09:12:08Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationDylematy współczesnego wychowania i kształcenia A. Augustyn, A. Bodanko oraz N. Niestolnik (red.), Wydawnictwo AHE Łódź 2011pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10593/7810-
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo AHEpl_PL
dc.subjectmłodzieżpl_PL
dc.subjectkultura popularnapl_PL
dc.subjectkonsumpcjapl_PL
dc.subjecttożsamośćpl_PL
dc.titleTo buy or die generation - zjawisko komercjalizacji tożsamości współczesnej młodzieżypl_PL
dc.typeArtykułpl_PL
Appears in Collections:Artykuły naukowe (WSE)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Wierzba_komercjalizacja tożsamości współczesnej młodzieży.pdf364.96 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons