Scheibe, Anna2016-09-232016-09-232014Marketing i rynek 11/2014, s.66 -73.1231-7853http://hdl.handle.net/10593/14933Artykul dostepny na http://www.marketingirynek.pl/archiwum/marketing_i_rynek_nr_11_2014,p1525939542Rozwój technik Web 2.0 zmienił charakter komunikacji nie tylko pomiędzy organizacją i interesariuszami, lecz także pomiędzy samymi interesariuszami. Umożliwił on precyzyjne dotarcie do małych społeczności, a nawet indywidualnych odbiorców. Rozwój mediów spowodował, że konieczne stało się dostosowanie formy przekazu do ich charakteru, przy równoczesnym zachowaniu jego spójności, służącej kreowaniu wizerunku marki. W efekcie idee integracji komunikacji marketingowej stały się tak ważne jak nigdy dotąd. Celem artykułu jest określenie wyzwań, jakie rozwój mediów społecznościowych stawia przed specjalistami ds. marketingu, biorąc pod uwagę możliwości integracji komunikacji marketingowej, w celu kreowania pozytywnego wizerunku marki. W opracowaniu wyznacza się trzy płaszczyzny integracji komunikacji marketingowej i określa wpływ mediów społecznościowych na możliwości integracji na każdej z nich.polinfo:eu-repo/semantics/openAccessmedia społecznościowezintegrowana komunikacja marketingowaMedia społecznościowe a możliwości integracjiArtykuł