Głowacka-Sobiech, EdytaMichalski, MaciejNapierała, AnitaSkórzyńska, IzabelaChmura-Rutkowska, IwonaDuda, MaciejMazurek, MartaSołtysiak-Łuczak, Aleksandra2016-03-072016-03-072016Gender w podręcznikach. Projekt badawczy. Raport. tom 3: Raporty przedmiotowe i rekomendacje, s. 308-323.978-83-62206-25-4http://hdl.handle.net/10593/14404Tekst jest raportem powstałym w ramach projektu badawczego "Gender w podręcznikach". Dotyczy analizy równościowej, antydyskryminacyjnej podręczników do nauczania i uczenia się się historii oraz historii i społeczeństwa na wszystkich etapach kształcenia. Raport jest wynikiem badań ilościowych i jakościowych narracji podręcznikowych funkcjonujących w książkach dopuszczonych do użytku szkolnego na poziomie ministerialnym.polinfo:eu-repo/semantics/openAccessgenderpodręcznikihistoriadyskryminacjaraportHistoria. Raport przedmiotowyRozdział z książki