Piorunek, MagdalenaPiorunek, Magdalena2015-12-012015-12-012010Pomoc - wsparcie - społeczne - poradnictwo. Od teorii do praktyki, Torun 2010, s.7-12.978-83-7611-811-6http://hdl.handle.net/10593/14050W tekście przedstawiono wyniki badań sondażowych prowadzonych z wykorzystaniem techniki ankiety kierowanej do studentów studiów pedagogicznych.Diagnozowano sposób postrzegania przez respondentów zjawisk, procesów, komponentów oraz czynników warunkujących pomaganie, obecnych w ich świadomości i werbalizowanych w postaci odpowiedzi na pytania ankietowe. Wskazano na opinie, oczekiwania , stereotypy dotyczące pomocy psychologiczno-pedagogicznej i poradnictwa ujawniane przez respondentów.plinfo:eu-repo/semantics/openAccesspomoc psychologiczno-pedagogiczna, studenci, poradnictwo, profesjonalna pomocstudenciporadnictwoprofesjonalna pomocStudenci o pomocy psychopedagogicznej. Opinie - Stereotypy - Doświadczenia (Raport z badań)Rozdział z książki