Scheffler, Paweł2018-02-122018-02-122010Języki Obce w Szkole vol. 2, 2010, pp. 171-178.http://hdl.handle.net/10593/21512Zwracanie uwagi uczniów na popełniane błędy jest istotnym elementem nauczania we współczesnych podejściach do dydaktyki języków obcych. Również ćwiczenia polegające na poprawianiu błędów są stosowane w publikacjach edukacyjnych. Te przedstawione poniżej powinny pozwolić na skoncentrowanie się na rzeczywistych problemach, z którymi borykają polscy uczniowie. Wszystkie kwestie (błędy) poruszone w ćwiczeniach wywodzą się z uczniowskich wypracowań. Same zdania, natomiast, nie są autentyczne: użycie w całości autentycznych zdań nie było możliwe między innymi ze względu na mnogość występujących w nich niedoskonałości.enginfo:eu-repo/semantics/openAccessPolish-English contrastive analysiserrors made by Polish learners of Englisherror correction exercisespoprawianie błędów w języku angielskimUcz się na błędach. Część II.Materiały dydaktyczne