Głowacka, PaulinaWalkowiak, Hanna2017-04-072017-04-072017-04-06Glowacka, P. & Walkowiak, H. (2017). Rola nowych technologii w postrzeganiu teksu – implikacje dla praktyki pedagogicznej. W: H. Krauze-Sikorska & M. Klichowski, Eds., Świat małego dziecka. Przestrzeń instytucji, cyberprzestrzeń i inne przestrzenie dzieciństwa (ss. 341-347). Poznan: AMU Press.978-83-232-3154-70083-4254http://hdl.handle.net/10593/17574Znaczenie nowych technologii w postrzeganiu tekstu czytanego na swoje merytoryczne i metodologiczne podstawy jak również odzwierciedlenie w najnowszych badaniach empirycznych. W tekście dokonano analizy wybranych badań, przeprowadzonych w ciągu ostatnich czterech latach. Ukazują one pewne tendencje, nurty czy proponowane kierunki zmian. Ich ogólna interpretacja nie może być jednak dokonywana z powodu ich wybiórczości oraz wąskiego zakresu prób badawczych.polinfo:eu-repo/semantics/openAccessICTtekstedukacjanow technologieRola nowych technologii w postrzeganiu tekstu – implikacje dla praktyki pedagogicznejRozdział z książki