Sobczak, Anita2013-01-312013-01-312012Studia Edukacyjne, nr 21, 2012, s. 177-190978-83-232-2485-31233-6688http://hdl.handle.net/10593/4285Nauczanie języka obcego dzieci w wieku przedszkolnym jest zagadnieniem niezwykle istotnym i trudnym. Zmusza do przemyśleń, modyfi kacji systemu edukacyjnego oraz niejednokrotnie do całkowitej reorganizacji pracy nauczyciela. Jednakże, czy proste rozwiązania stosowane w procesie edukacji kiedykolwiek dały wymierne efekty? Zawód nauczyciela winien należeć do elitarnych, a osoby do tego zawodu winno się wyłaniać drogą selekcji. Bycie nauczycielem to nie tylko zawód, to przede wszystkim powołanie. Powołanie do misji, jaką jest zaopatrywanie jednostek w wiedzę i umiejętności, pozwalające na funkcjonowanie w codziennej rzeczywistości.plEnglish languagekindergardenTPR – Total Physiacal ResponsechildrenteachingNauka języka obcego dzieci w wieku przedszkolnymArtykuł