Błażek, Agnieszka2012-02-082012-02-082008Błażek, A.,Evaluation Interkultureller Kompetenz bei Angehenden Deutschlehrerinnen und -Lehrern in Polens. Poznań: Wydawnictwo Naukowe UAM, 2008, s. 283.978-83-232-1893-7http://hdl.handle.net/10593/2050Książka ukazuje możliwości i ograniczenia ewaluacji kompetencji interkulturowej przyszłych nauczycieli języka niemieckiego w Polsce. Ewaluacja rozumiana jest tu nie tylko jako sumujący pomiar dydaktyczny lecz przede wszystkim jako zbieranie i ocena informacji o warunkach i przebiegu działań dydaktycznych zmierzających do rozwoju kompetencji interkulturowej.The book examines the possibilities of assessing intercultural competence of German language pre-service teachers in Poland. The assessment comprises not only quantitative testing but also the qualitative evaluation of intercultural language training. It also gives an insight into the limits of such kind of assessment.dekompetencja interkulturowa, ewaluacja kompetencji interkulturowej, nauczanie języków obcych, kształcenie nauczycieli języków obcychintercultural competence, intercultural competence assessment, foreign language teaching, foreign language teacher trainingEvaluation Interkultureller Kompetenz bei Angehenden Deutschlehrerinnen und -Lehrern in PolenKsiążka