Ubermanowicz, StanisławUbermanowicz, StanisławWawrzyniak, Krzysztof2014-07-182014-07-182014[w:] S. Ubermanowicz, K. Wawrzyniak (red.) Program nauczania-uczenia się infotechniki, tom II, ss. 138-153978-83-934691-6-1978-83-934691-8-5 (tom II)978-83-934691-9-2 (PDF)http://hdl.handle.net/10593/11193- Konspekty-scenariusze są zbiorami rekomendacji, a ich dopełnieniem są Implementacje, jako zadania dla uczniów i przykłady rozwiązań. Trener prowadzący koła zainteresowań IT otrzymuje do wyboru zróżnicowane treściowo Moduły zajęć o różnych poziomach trudności. Moduły dla szkół ponadgimnazjalnych wdrażają adolescentów do programowania obiektowo-zdarzeniowego poprzez tworzenie animacji i gier logicznych.- Outlines-scenarios are sets of recommendations. They are complemented by implementations, i.e. tasks for students and examples of solutions. The trainer who leads IT circles of interest receives Modules of classes at different levels of difficulty, which content is diverse. Modules for upper-secondary schools introduce adolescents to object-action programming by creating animations and logic games.plkonspekt zajęćclass outlinescenariusz zajęćclass scenariozadaniatasksgry logicznelogic gamesprogramowanieprogrammingimplementacjaimplementationSWOIKonspekty-scenariusze realizacji kół zainteresowań ITOutlines-scenarios for info-technological circles of interestRozdział z książki