Bestrzyński, WiesławSzymiec, Robert2015-10-232015-10-232013Neodidagmata, nr 35, 2013, s. 121-134978-83-232-2685-70077-653Xhttp://hdl.handle.net/10593/13953Artykuł prezentuje nową metodę nauczania zaprojektowaną dla nadchodzącej ery Singularity. Polega ona na zanurzeniu w mediach, połączonym z eksploracją Internetu. Redefiniuje również rozumienie uczenia się i kompetencji w erze integracji człowieka z komputerem. Metoda wykorzystuje istniejące motywacje i preferencje uczniów, uruchamiając nabywanie języka zamiast klasycznego nauczania.The article presents a new teaching method designed for the coming era of Singularity. The media-immersion method relies on immersion in media combined with exploration of the Internet. It also redefines the understanding of learning and competencies in the era of human-computer integration. The method takes advantage of the already existing motivations and preferences of the students, triggering the language acquisition instead of classical learning.plinfo:eu-repo/semantics/openAccessimmersjaimmersionakwizycja językowalanguage acquisitionmediasingularityNeodidagmataMetoda immersyjno-medialna – edukacja ery SingularityThe media-immersion method – education for the coming era of SingularityArtykułhttps://doi.org/10.14746/nd.2013.35.8