Kruszwicka, AgnieszkaDuszczak, MariaKlichowski, MichałSolarczyk-Ambrozik, EwaChristoph, MonikaKonieczna-Woźniak, Renata2021-02-122021-02-122020-12Kruszwicka, A., Duszczak, M., i Klichowski, M. (2020). Edukacyjne obiekty w cyberparkach: Analiza Pool of Examples projektu COST Action TU1306. W: E. Solarczyk-Ambrozik, M. Christoph i R. Konieczna-Woźniak, Edukacja dorosłych a planowanie karier edukacyjno-zawodowych (ss. 89-105). Poznań: Wydawnictwo Naukowe UAM.978-83-232-3809-9978-83-232-3807-20083-4254https://hdl.handle.net/10593/26077Koncepcja cyberparków została naukowo rozwinięta przez europejskich badaczy zrzeszonych w międzynarodowym projekcie pt. Fostering knowledge about the relationship between Information and Communication Technologies and Public Spaces supported by strategies to improve their use and attractiveness (CYBERPARKS), realizowanym w latach 2014-2018 i finansowanym przez European Cooperation in Science and Technology (TUD COST Action TU1306), w ramach którego Michał Klichowski opracował i eksperymentalnie zweryfikował koncepcję uczenia się w cyberparkach, a Agnieszka Kruszwicka stworzyła pierwszy projekt edukacyjnego cyberparku. W ramach tego projektu blisko 100 naukowców z 31 krajów stworzyło także zbiór przykładów cyberparkowych obiektów (Pool of Examples). W rozdziale tym prezentujemy wyniki ich analizy, ukierunkowanej na ukazanie tych elementów cyberparków, które mają potencjał edukacyjny. Wcześniej jednak opisaliśmy założenia koncepcji uczenia się w cyberparkach oraz jej teoretyczne tło – ideę inteligentnego miasta.polinfo:eu-repo/semantics/openAccesscyberparkuczenie sięedukacjaTIKinteligentne miastamapy podróży edukacyjnychcyfrowe ławkicyfrowe drzewacyfrowe stacjecyfrowe pawilony wodneinteraktywne fontannymuzyczne schodyEdukacyjne obiekty w cyberparkach: Analiza Pool of Examples projektu COST Action TU1306Rozdział z książki