Ubermanowicz, StanisławUbermanowicz, StanisławWawrzyniak, Krzysztof2014-07-182014-07-182014[w:] S. Ubermanowicz, K. Wawrzyniak (red.) Program nauczania-uczenia się infotechniki, tom II, ss. 248-285978-83-934691-6-1978-83-934691-8-5 (tom II)978-83-934691-9-2 (PDF)http://hdl.handle.net/10593/11194Autor przedstawia kompleksowo dedykowane strategie, praktyki i narzędzia badania jakości zajęć pozalekcyjnych oraz metodologię obserwacji, refleksji i wartościowania działań nauczycieli i uczniów na kołach zainteresowań infotechnicznych. Ponadto ukazuje sposób przeprowadzania panelowych badań efektów zajęć oraz interpretacji wyników.The author comprehensively presents dedicated strategies, practices and tools of researching the quality of extracurricular classes, as well as the methodology of observation, reflection and evaluating teachers' and students' activities at circles of interest on info-technology. Moreover, the author indicates a way of leading panel research of the effects of the classes and a scheme of results interpretation.plstrategie ocenianiastrategies of assessmentstrategie ewaluacjistrategies of evaluationobserwacja zajęćclass observationocenianie zajęćclass assessmentjakość zajęćclass qualityhospitacjainspectionrefleksjareflectionwartościowanie działańactivity evaluatingewaluacjaevaluationSWOIOcenianie realizacji kół zainteresowań IT i ewaluacja efektówThe assessment of info-technological circles of interest, and evaluation of effectsRozdział z książki