Surdyk, Augustyn2011-12-092011-12-092004Autonomia w nauce języka obcego, red. Mirosław Pawlak, s. 221-232.83-917692-9-5http://hdl.handle.net/10593/1555Publikacja (…) jest zbiorem tekstów poświęconych zagadnieniu autonomii w dydaktyce języków obcych. Teksty te – w obecnej postaci artykułów – stanowią zapis referatów wygłoszonych na konferencji poświęconej temu właśnie, niezwykle istotnemu dla nowoczesnej dydaktyki zagadnieniu. Konferencje tego typu nigdy dotąd w Polsce się nie odbywały. Jest to więc novum na naszym terenie i wielki tytuł do chwały dla uczelni, która podjęła się organizacji takiego wydarzenia i publikacji artykułów opracowanych na podstawie wygłoszonych tam referatów. Dlatego publikację uważam za niezwykle ważną i potrzebną. (z recenzji wydawniczej Prof. dr hab. Hanny Komorowskiej)plautonomia studentaautonomizacja glottodydaktykipółautonomiatechniki komunikacyjnerole-playtechnika gier fabularnychgry fabularneGry fabularne jako technika autonomizująca studentaArtykuł