Surdyk, Augustyn2011-12-092011-12-092002Wokół autonomizacji w dydaktyce języków obcych. Badania i refleksje, red. Weronika Wilczyńska, s. 121-136.83-232-1235-X0137-1444http://hdl.handle.net/10593/1554Publikacja zawiera wybór 14 artykułów zaprezentowanych w trakcie sympozjum nt. „Autonomizacja studentów a efektywność dydaktyki na poziomie zaawansowanym”, które odbyło się w dn. 4-5 lutego 2002 roku w Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na zakończenie projektu badawczego pod tym samym tytułem. Autorów łączy innowacyjność podejścia, ukierunkowana na autonomizację studentów. Artykuły obejmują następujące grupy zagadnień: opis stosowanych procedur dydaktycznych, badania i obserwacje efektów tych innowacji, a także wybrane ujęcia teoretyczne. Zbiór stanowi reprezentatywny przegląd aktualnej refleksji i stanu badań empirycznych w szeroko pojętym ujęciu autonomizacyjnym.plautonomia studentaautonomizacja glottodydaktykipółautonomiatechniki komunikacyjnerole-playtechnika gier fabularnychgry fabularneTechnika role play oraz gry fabularne na lektoracie języka angielskiego a autonomizacja studentówArtykuł