Kubicki, Roman. PromotorLaskowska, Barbara2010-05-262010-05-262010-05-26http://hdl.handle.net/10593/383Wydział Studiów Edukacyjnych: Pracownia Metodologii EdukacjiW doktoracie znajdują się założenia modernizmu I postmodernizmu. Autorka także analizuje poglądy Karola Wojtyły i Zygmunta Baumana dotyczące społeczeństwa, tożsamości i wielkich wartości: prawda, wolność i rodzina. Ostatni rozdział zawiera poglądy Zygmunta Baumana i Karola Wojtyły dotyczące edukacji.In My doctorate there are assumptions of modernity and postmodernity. I also describe the ideas of Zygmunt Bauman and Karol Wojtyła about the society, identity and big values: truth, freedom and family. The last chapter is devoted to the ideas of Zygmunt Bauman and Karol Wojtyła about education.pledukacjaeducationWojtyłaBaumanPostmodernizmPostmodernismFilozofia edukacji w poglądach Karola Wojtyły i Zygmunta BaumanaEducation philosophy in ideas of Karol Wojtyła and Zygmunt BaumanDysertacja