Stępińska, AgnieszkaHordecki, BartoszSobczak, Jacek2016-06-132016-06-132008A. Stępińska, (2008), Europejskie kampanie wyborcze w Polsce (2003–2004).Analiza politologiczna i medioznawcza [European election campaigns in Poland (2003-2004). Political science and media science perspectives], (in:) Media i polityka[Media and politics], edited by J. Sobczak i B. Hordecki, Poznań, pp. 165–181.http://hdl.handle.net/10593/14702Lata 2003–2004 to okres zamykający etap przygotowawczy do przystąpienia Polski do Unii Europejskiej, w szczególności w zakresie dostosowywania polskich rozwiązań prawnych i instytucjonalnych do standardów unijnych. Dwa wydarzenia z tego czasu: referendum akcesyjne i pierwsze w Polsce wybory do Parlamentu Europejskiego stanowiły przy tym swoiste podsumowanie wieloletniej debaty publicznej nad kierunkami polskiej polityki zagranicznej oraz miejscem i rolą naszego kraju w ukształtowanych na początku lat 90. nowych warunkach geopolitycznych.polinfo:eu-repo/semantics/openAccessMedia StudiesKampania WyborczaReferendumEU referendumsEuropean UnionEuropejskie kampanie wyborcze w Polsce (2003 – 2004). Analiza politologiczna i medioznawczaRozdział z książki