Dylak, Stanisław2014-04-292014-04-292012Neodidagmata nr 33/34, 2012, ss. 167-181978-83-232-2424-20077-653Xhttp://hdl.handle.net/10593/10556Współczesna szkoła potrzebuje zmiany, przede wszystkim w zakresie stawiania uczniom odpowiednich dla nich wyzwań. Odpowiadać winna na wyzwania, jakie stawia współczesny świat, ten pozaszkolny. Przede wszystkim potrzebuje integracji – uspójnienia swych podmiotów: nauczycieli i uczniów, w ich myśleniu, działaniu czy radowaniu się z bycia w szkole. Takim narzędziem uspójnienia może być metoda projektów – stwarza uczniom możliwość pozostania w Internecie z jednoczesnym wykonywania szkolnych zadań oraz wprawiania się w podejmowaniu odpowiedzialności za własne uczenie się.szkołaschoolcyfrowi tubylcydigital nativescyfrowi imigrancidigital immigrantsmetoda projektówproject methodNeodidagmataMetoda projektów płaszczyzną wzajemnego dostrajania się szkoły i Digital natives…The project method as a ground for mutual tuning of school and the Digital natives…Artykuł