Porzucek-Miśkiewicz, Maria2018-03-092018-03-092009Zeszyty Naukowe PWSZ Kultura - Edukacja - Wychowanie (zmiany dostrzegane i odczuwane), 4 (2), s. 41-50978-83-89682-38-9http://hdl.handle.net/10593/21889Tematyka artykułu skupia się na uczniu zdolnym i wybranych zagadnieniach edukacji uczniów zdolnych. Praca dotyczy warunków kształcenia uczniów zdolnych, a więc metod pracy stosowanych w szkole, form i sposobów pracy. Autorka - na podstawie badań - formułuje wnioski dla praktyki szkolnej. W zakresie edukacji uczniów zdolnych istnieje potrzeba projektu opieki nad uzdolnionymi uczniami z akcentem na ich wspomaganie psychologiczne. Konieczna jest stymulacja rozwoju uczniów poprzez kształcenie i wspomaganie zdolności intelektualnych.polinfo:eu-repo/semantics/openAccessuczeń zdolnyzdolnościedukacjaWarunki kształcenia uczniów zdolnychArtykuł