Skwark, Sławomir2012-06-282012-06-282012Skwark, S.(2012). The medium is the message. O sieci, komunikowaniu politycznym i social media. W: Kulczycki, E., Wendland, M. (red.). Komunikologia. Teoria i praktyka komunikacji. Poznań: Wydawnictwo Naukowe Instytutu Filozofii UAM, s. 111-125.978-83-7092-123-1http://hdl.handle.net/10593/2863Pojęcie komunikowania politycznego nie posiada jednoznacznej, uznanej definicji. Stąd często pojawiają się rozbieżności w interpretacjach wybranych narzędzi przypisanych do komunikowania politycznego i w nim wykorzystywanych. Problem terminologiczny polega także na tym, że zarówno pojęcie komunikacji, jak i polityki jest złożone oraz bardzo pojemne. Stawiając jednak obok komunikacji i polityki terminy social media i mass media, można przyjąć pewne założenia za uniwersalne oraz wykorzystać syntetyczną, szeroką definicję.plSocial mediaKomunikacjaKomunikologiaKOmunikowanie polityczneThe medium is the message. O sieci, komunikowaniu politycznym i social mediaRozdział z książki