Theus, Monika2016-07-212016-07-212015Książka i biblioteka w procesie komunikacji społecznej, red. R.Aleksandrowicz, H.Rusińska-Giertych, Wrocław 2015, s. 425 - 435.9788379771233http://hdl.handle.net/10593/14827W artykule przedstawiono nowatorskie rozwiązania Biblioteki Uniwersyteckiej w Poznaniu w przestrzeni wirtualnej, polegające na wprowadzeniu nowych elektronicznych usług bibliotecznych. Skupiono się na opisaniu wdrożonych innowacji, dzięki którym biblioteka postrzegana jest jako instytucja przyjazna użytkownikom, świadcząca usługi zgodne z oczekiwaniami społeczności oraz istniejąca i komunikująca się w środowisku internetowym.The article presents innovative solutions that were introduced by Biblioteka Uniwersytecka w Poznaniu [Poznań University Library] into virtual space and consist in providing new electronic library ser - vices. The focus is on the implementation of these innovations which allow the library to be perceived as user-friendly, catering for the needs of the community as well as operating and communicating in the internet environment.polinfo:eu-repo/semantics/openAccesse-usługausługa bibliotecznametoda integralnaBiblioteka Uniwersytecka w PoznaniuBiblioteka w sieci usług - o nowatorskich usługach Biblioteki Uniwersyteckiej w PoznaniuThe library in the network of services: innovative services in Biblioteka Uniwersytecka w PoznaniuRozdział z książki