Ubermanowicz, StanisławDylak, StanisławUbermanowicz, Stanisław2014-07-142014-07-142014[w:] S. Dylak, S. Ubermanowicz (red.) Strategia nauczania-uczenia się infotechniki, tom I, ss. 107-113978-83-934691-6-1978-83-934691-7-8 (tom I)978-83-934691-9-2 (PDF)http://hdl.handle.net/10593/11155Opis znaczenia pojęć w formowaniu kompetencji infotechnicznych oraz metodyka przyswajania znaczeń poprzez tworzenie implementacji programistycznej z techniką konstruktywnej interakcji trenera z uczniami.Description of the meaning of concepts in the formation of info-technological competences, and methodology of assimilation of meanings through creating programmistic implementations with the technique of constructive interaction between the coutch and the students.plPojęciaConceptsMetodykaMethodicsDydaktykaDidacticsInterioryzacjaInteriorizationProgramowanieProgrammingImplementacjaImplementationStrategiaStrategySWOICzynnościowe kształtowanie pojęć infotechnicznychFunctional shaping of info-technological conceptsRozdział z książki