Browsing by Author Jakubowski, Jakub

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 12 to 22 of 22 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Political marketing in the times of big dataPawełczyk, Piotr; Jakubowski, Jakub
Jul-2020Populist Discourse in the Polish MediaStępińska, Agnieszka; Lipiński, Artur; Jakubowski, Jakub; Adamczewska, Kinga; Piontek, Dorota; Kołodziejczak, Małgorzata; Wrześniewska-Pietrzak, Marta; Wąsicka-Sroczyńska, Maria; Halagiera, Denis; Piechocki, Marcin; Tadeusz-Ciesielczyk, Małgorzata
2020Populist political communication in social media: Perspectives of actor and voters. A case study of Paweł KukizAdamczewska, Kinga; Jakubowski, Jakub
2017Postprawda i nowe media. Czy potrzebujemy postprawdy?Pawełczyk, Piotr
2012Rekwizyt jako narzędzie komunikowania politycznegoJakubowski, Jakub
20-May-2015Społeczności internetowe jako podmiot i przedmiot w procesie komunikowania politycznegoJakubowski, Jakub
2020Theoretical background of studies on populist political communication in the social mediaJakubowski, Jakub
2020What Populism is About? Topics in Populist Discourse in Print MediaJakubowski, Jakub; Stępińska, Agnieszka; Halagiera, Denis
2012Wielkie imprezy sportowe w służbie budowania wizerunku państw. Przykład grupy BRICJakubowski, Jakub
2012Wielkie imprezy sportowe w służbie budowania wizerunku państw. Przykład grupy BRICJakubowski, Jakub
2011Wpływ paranoi politycznej na dyskurs publiczny w PolsceJakubowski, Jakub