Browsing by Author Jakubowski, Jakub

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 24  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Aktywność polityczna i jej przejawy we współczesnych państwach-
Jul-2020Badania nad dyskursem populistycznym: wybrane podejściaStępińska, Agnieszka; Lipiński, Artur; Kołodziejczak, Małgorzata; Wrześniewska-Pietrzak, Marta; Czubaj-Kuźmin, Sylwia; Wyszyński, Jacek; Piontek, Dorota; Jakubowski, Jakub
2014Dostęp do informacji jako wyznacznik politycznościJakubowski, Jakub
2018Intercultural competences and social media: contribution through researchJakubowski, Jakub
2018Intercultural competences and social media: contribution through researchJakubowski, Jakub
23-Jun-2020Kultura popularna i ideologia. Polityczne interpretacje rozrywki i sztuki-
2012Marketing polityczny jako środek osiągania celów politycznychJakubowski, Jakub
2020Międzynarodowe badania empiryczne nad populistycznym komunikowaniem politycznym – wyzwania metodologiczne i organizacyjneJakubowski, Jakub; Piontek, Dorota; Stępińska, Agnieszka
2022'More Social' Means 'More Flawed': How New Media is Contributing to the Breakdown of Polish DemocracyJakubowski, Jakub; Pająk-Patkowska, Beata
2019New Determinants of Political Socialization in the Internet AgePawełczyk, Piotr; Jakubowski, Jakub
2015Online Communities and Online Activities of Politicians – Opinions of Internet UsersJakubowski, Jakub; Olejnik, Iwona
2015Online Communities and Online Activities of Politicians – Opinions of Internet UsersJakubowski, Jakub; Olejnik, Iwona
2017Political marketing in the times of big dataPawełczyk, Piotr; Jakubowski, Jakub
Jul-2020Populist Discourse in the Polish MediaStępińska, Agnieszka; Lipiński, Artur; Jakubowski, Jakub; Adamczewska, Kinga; Piontek, Dorota; Kołodziejczak, Małgorzata; Wrześniewska-Pietrzak, Marta; Wąsicka-Sroczyńska, Maria; Halagiera, Denis; Piechocki, Marcin; Tadeusz-Ciesielczyk, Małgorzata
2020Populist political communication in social media: Perspectives of actor and voters. A case study of Paweł KukizAdamczewska, Kinga; Jakubowski, Jakub
2017Postprawda i nowe media. Czy potrzebujemy postprawdy?Pawełczyk, Piotr
2012Rekwizyt jako narzędzie komunikowania politycznegoJakubowski, Jakub
2020Social media i polityka. Organizacja – procesy – finanseJakubowski, Jakub
20-May-2015Społeczności internetowe jako podmiot i przedmiot w procesie komunikowania politycznegoJakubowski, Jakub
2020Theoretical background of studies on populist political communication in the social mediaJakubowski, Jakub