Browsing by Author Scheibe, Anna

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 9 of 9
Issue DateTitleAuthor(s)
2012Czynniki warunkujące wpływ informacji nieformalnych rozpowszechnianych za pośrednictwem Internetu na decyzje zakupoweScheibe, Anna
2013Marketing w administracji publicznejScheibe, Anna
2013Marketing w administracji publicznejScheibe, Anna
2014Media społecznościowe a możliwości integracjiScheibe, Anna
Jun-2014Possession or Sharing - The New Rules of Property Management in Profit MakingScheibe, Anna
2012Prosument Behaviour In Brand CreatingScheibe, Anna
2013Rodzaj serwisu internetowego a ocena wiarygodności zamieszczanych w nim informacji nieoficjalnychScheibe, Anna
2007SPRAWOZDANIA I INFORMACJE. KONKURENCJA WE WSPÓŁCZESNEJ GOSPODARCE KONFERENCJA NAUKOWA Poznań, 6-7 listopada 2006 r.Jantoń-Drozdowska, Elżbieta; Scheibe, Anna
2013Unconventional Methods of Marketing CommunicationScheibe, Anna