O warunkach uprawiania historii idei komunikacji

Loading...
Thumbnail Image

Date

2015

Advisor

Editor

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Wydawnictwo Naukowe UAM

Title alternative

Abstract

Celem niniejszego opracowania jest więc wskazanie warunków, które należy spełnić, aby uprawiać historię komunikacji nie przez pryzmat medium, mediów czy mediatyzacji, lecz poprzez sposoby mówienia, pisania i wyobrażania sobie tego, co dzieje się, kiedy się komunikujemy. Innymi słowy, chcę pokazać, że redukowanie historii komunikacji do historii mediów nie stanowi jedynej możliwości radzenia sobie z przeszłymi zjawiskami komunikacyjnymi.

Description

Sponsor

Keywords

historia idei komunikacji, komunikacja

Citation

Kulczycki, E. (2015). O warunkach uprawiania historii idei komunikacji. W: Wendland, M. (red.). Historia idei komunikacji. Poznań: Wydawnictwo Naukowe UAM, ss. 117-134.

Seria

ISBN

978-83-232-2888-2

ISSN

DOI

Title Alternative

Rights Creative Commons

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Biblioteka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego