Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My AMUR
Receive email
updates
Edit Profile
Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10593/26768
Title:
Uczelnia badawcza 2.0. Finansowanie, zarządzanie i polityka kadrowa. Raport z badań
Authors:
Kwiek, Marek
Editors:
Kwiek, Marek
Keywords:
polityka naukowa
rankingi akademickie
finansowanie badań
zarządzanie szkolnictwem wyższym
uczelnie badawcze
reformy szkolnictwa wyższego
Ustawa 2.0
nauka akademicka
nauka globalna
stratyfikacja pionowa w nauce
Issue Date:
3-Dec-2021
Publisher:
Poznań: Centrum Studiów nad Polityką Publiczną UAM
Citation:
Kwiek, M. (red.) (2021). Uczelnia badawcza 2.0. Finansowanie, zarządzanie i polityka kadrowa. Raport z badań. Poznań: CPPS, 2021.
Abstract:
Raport pod redakcją Marka Kwieka składa się z 8 raportów cząstkowych: Raport 1. Wiesław Banyś, Finansowanie szkolnictwa wyższego i nauki w Polsce z uwzględnieniem perspektywy międzynarodowej; Raport 2. Dominik Antonowicz, Modele zarządzania uczelniami badawczymi. Analiza europejskich uczelni badawczych; Raport 3. Adam Szot, Polityka kadrowa i jej realizacja w europejskich uczelniach badawczych; Raport 4. Adam Szot, Struktury organizacyjne i administracyjne w uczelniach badawczych; Raport 5. Marek Kwiek, Struktura produkcji naukowej uczelni badawczych w epoce globalizacji nauki; Raport 6. Marek Kwiek, Umiędzynarodowienie uczelni badawczych i ich widzialność w świecie; Raport 7. Marek Kwiek, Produktywność naukowa - uczelnie badawcze i ich kadra akademicka; Raport 8. Dominik Antonowicz, Uczelnie badawcze w rankingach krajowych i międzynarodowych.
Sponsorship:
Publikacja finansowana w w ramach programu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego pod nazwą DIALOG w latach 2019-2021 na podstawie umowy nr 0022/DLG/2019/10.
URI:
https://hdl.handle.net/10593/26768
Appears in Collections:
Książki/rozdziały (WNS)
Files in This Item:
File
Description
Size
Format
Kwiek_Uczelnia_badawcza_2.0_2021.pdf
12 MB
Adobe PDF
View/Open
Show full item record
This item is licensed under a
Creative Commons License