Refleksje, nr 2, jesień-zima 2010
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Refleksje, nr 2, jesień-zima 2010 by Subject "Nowe media"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Nowe media – nowe dziennikarstwo?(Wydawnictwo Naukowe WNPiD UAM, Poznań, 2010) Mielcarek, MałgorzataArtykuł ukazuje przeobrażenie roli dziennikarza oraz zmianę funkcji informacji. Powyższe zjawiska oceniane są jako efekt zaistnienie nowych mediów, ze szczególnym uwzględnieniem wpływu upowszechnienia Internetu. Wyraża się to więc między innymi w sposobie prezentowanie informacji, co z kolei rodzi pytanie o to, które z działań informacyjnych można nazywać dziennikarstwem. Pomimo, iż proces odgrywania coraz większej roli przez nowe media jest w Polsce wolniejszy niż w innych krajach, jest on i tak zauważalny. Autorka artykułu wskazuje na obszary, których te zmiany dotyczą.