Geneza i zawartość Programu nauczania-uczenia się infotechniki
Loading...
Date
2014
Advisor
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Fundacja Wolnego i Otwartego Oprogramowania
Title alternative
Origin and content of the Program of teaching and learning of info-technology
Abstract
- Artykuł uzasadniający potrzebę zmian w nauczaniu programowania i konstruowania, ukazujący cele ogólne, proponowane treści i założone efekty merytoryczne zajęć pozalekcyjnych w formie kół zainteresowań infotechnicznych.
- The article justifies the need of change in the teaching of programming and design; it presents general goals, offered content and assumed effects of extracurricular classes in the form of circles of interest on info-technology.
- The article justifies the need of change in the teaching of programming and design; it presents general goals, offered content and assumed effects of extracurricular classes in the form of circles of interest on info-technology.
Description
Sponsor
Europejski Fundusz Społeczny
Keywords
program nauczania, curriculum, koła zainteresowań, circles of interest, cele zajęć, goals of the class, treści zajęć, class content, efekty zajęć, class effects, programowanie, programming, kompetencje, competences, umiejętności, skills, reforma edukacji, reform of education, strategia, strategy, SWOI
Citation
[w:] S. Ubermanowicz, K. Wawrzyniak (red.) Program nauczania-uczenia się infotechniki, tom II, ss. 18-41
Seria
Strategia Wolnych i Otwartych Implementacji;
ISBN
978-83-934691-6-1
978-83-934691-8-5 (tom II)
978-83-934691-9-2 (PDF)
978-83-934691-8-5 (tom II)
978-83-934691-9-2 (PDF)