Geneza i zawartość Programu nauczania-uczenia się infotechniki

Loading...
Thumbnail Image

Date

2014

Advisor

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Fundacja Wolnego i Otwartego Oprogramowania

Title alternative

Origin and content of the Program of teaching and learning of info-technology

Abstract

- Artykuł uzasadniający potrzebę zmian w nauczaniu programowania i konstruowania, ukazujący cele ogólne, proponowane treści i założone efekty merytoryczne zajęć pozalekcyjnych w formie kół zainteresowań infotechnicznych.
- The article justifies the need of change in the teaching of programming and design; it presents general goals, offered content and assumed effects of extracurricular classes in the form of circles of interest on info-technology.

Description

Sponsor

Europejski Fundusz Społeczny

Keywords

program nauczania, curriculum, koła zainteresowań, circles of interest, cele zajęć, goals of the class, treści zajęć, class content, efekty zajęć, class effects, programowanie, programming, kompetencje, competences, umiejętności, skills, reforma edukacji, reform of education, strategia, strategy, SWOI

Citation

[w:] S. Ubermanowicz, K. Wawrzyniak (red.) Program nauczania-uczenia się infotechniki, tom II, ss. 18-41

ISBN

978-83-934691-6-1
978-83-934691-8-5 (tom II)
978-83-934691-9-2 (PDF)

DOI

Title Alternative

Rights Creative Commons

Creative Commons License

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Biblioteka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego