Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10593/12753
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorStelter, Żaneta-
dc.date.accessioned2015-02-26T11:58:35Z-
dc.date.available2015-02-26T11:58:35Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationSpołeczeństwo i Rodzina, 35 (2), 2014, 105-123pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10593/12753-
dc.description.abstractWspółcześnie patrzymy na rodzinę jako kontekst rozwoju poszczególnych jej członków. Relacje, które istnieją pomiędzy członkami rodziny, są fundamentem właściwego rozwoju każdego człowieka i mają charakter wartościujący dla funkcjonowania jednostki. Prawidłowe stosunki rodzinne nabierają szczególnego znaczenia w przypadku rodzin zmagających się z kryzysem niepełnosprawności intelektualnej dziecka. W artykule przedstawiono wyniki badań, dotyczących systemu rodzinnego, którego elementem jest dziecko niesprawne intelektualnie. Podjęto próbę ustalenia, jaka jest struktura badanych rodzin oraz starano się pokazać, w jaki sposób istniejące podsystemy warunkują wzajemne relacje pomiędzy poszczególnymi osobami.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatolicki Uniwersytet Lubelskipl_PL
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesspl_PL
dc.subjectrodzinapl_PL
dc.subjectsystem rodzinnypl_PL
dc.subjectdziecko niepełnosprawne intelektualniepl_PL
dc.titleZnaczenie dziecka niepełnosprawnego intelektualnie dla systemu rodzinnegopl_PL
dc.typeArtykułpl_PL
Appears in Collections:Artykuły naukowe (WNS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Znaczenie dziecka niepełnosprawnego intelektualnie dla sys….pdf196.54 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



Items in AMUR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.