Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10593/14242
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPrzybyszewska, Dominika-
dc.date.accessioned2016-01-29T10:43:51Z-
dc.date.available2016-01-29T10:43:51Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationStudia Edukacyjne, 2015, nr 36, s .505-509.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-232-2958-2-
dc.identifier.issn1233-6688-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10593/14242-
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Naukowe UAMpl_PL
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesspl_PL
dc.titleSprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Komunikacja werbalna. Znaczenia – Perspektywy – Kontrowersje” Poznań, 23 kwietnia 2015 rokupl_PL
dc.typeSprawozdaniepl_PL
dc.identifier.doi10.14746/se.2015.36.30-
dc.description.number36pl_PL
dc.description.pageof505pl_PL
dc.description.pageto509pl_PL
dc.description.articlenumber30pl_PL
dc.description.journaltitleStudia Edukacyjnepl_PL
Appears in Collections:Studia Edukacyjne, 2015, nr 36

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SE_36_2015__spawoz_Przybyszewska.pdf133.1 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



Items in AMUR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.