Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10593/14704
Title: Marketingowe strategie wyborcze. Wybory prezydenckie w polsce (1990–2000)
Authors: Stępińska, Agnieszka
Keywords: media
strategie wyborcze
marketing Polityczny
komunikowanie
komunikowanie polityczne
Issue Date: 2005
Publisher: WNPID UAM
Citation: A. Stępińska (2004), Marketingowe strategie wyborcze. Wybory prezydenckie w Polsce (1990 – 2000) [Marketing election strategies.Presidential elections in Poland (1990-2005)], Poznań, ss. 383.
URI: http://hdl.handle.net/10593/14704
Appears in Collections:Książki/rozdziały (WNPiDz)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
A_Stepinska_Marketingowe_strategie_wyborcze_Wybory_prezydenckie_w_Polsce_(1990–2000).pdf1.56 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record



Items in AMUR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.