Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10593/14704
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorStępińska, Agnieszka-
dc.date.accessioned2016-06-13T09:34:40Z-
dc.date.available2016-06-13T09:34:40Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationA. Stępińska (2004), Marketingowe strategie wyborcze. Wybory prezydenckie w Polsce (1990 – 2000) [Marketing election strategies.Presidential elections in Poland (1990-2005)], Poznań, ss. 383.pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10593/14704-
dc.language.isopolpl_PL
dc.publisherWNPID UAMpl_PL
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesspl_PL
dc.subjectmediapl_PL
dc.subjectstrategie wyborczepl_PL
dc.subjectmarketing Politycznypl_PL
dc.subjectkomunikowaniepl_PL
dc.subjectkomunikowanie politycznepl_PL
dc.titleMarketingowe strategie wyborcze. Wybory prezydenckie w polsce (1990–2000)pl_PL
dc.typeKsiążkapl_PL
Appears in Collections:Książki/rozdziały (WNPiDz)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
A_Stepinska_Marketingowe_strategie_wyborcze_Wybory_prezydenckie_w_Polsce_(1990–2000).pdf1.56 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



Items in AMUR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.