Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10593/14820
Title: (Nie)obecna nauka. Strategie promocyjne polskich czasopism naukowych z zakresu nauk humanistycznych i społecznych
Editors: Siuda, Piotr
Issue Date: 2016
Publisher: Wydawnictwo Naukowe Instytutu Filozofii UAM
Citation: (Nie)obecna nauka. Strategie promocyjne polskich czasopism naukowych z zakresu nauk humanistycznych i społecznych pod red. Piotra Siudy. Poznań: Wydawnictwo Naukowe Instytutu Filozofii UAM, 2016, s. 152.
Sponsorship: Publikacja powstała w ramach projektu „Współczesna polska humanistyka wobec wyzwań naukometrii” finansowanego ze środków Narodowego Programu Rozwoju Humanistyki, numer decyzji 0057/NPHR3/H11/82/2014
URI: http://hdl.handle.net/10593/14820
ISBN: 978-83-7092-163-7
Appears in Collections:Wydawnictwo Naukowe Instytutu Filozofii UAM

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nieobecona_nauka.pdf868.32 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons