Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10593/1507
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMielcarek, Małgorzata-
dc.date.accessioned2011-12-03T21:50:15Z-
dc.date.available2011-12-03T21:50:15Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationRefleksje. Pismo naukowe studentów i doktorantów WNPiD UAM, Nr 2, jesień-zima 2010, s. 11-21pl_PL
dc.identifier.issn2081-8270-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10593/1507-
dc.description.abstractArtykuł ukazuje przeobrażenie roli dziennikarza oraz zmianę funkcji informacji. Powyższe zjawiska oceniane są jako efekt zaistnienie nowych mediów, ze szczególnym uwzględnieniem wpływu upowszechnienia Internetu. Wyraża się to więc między innymi w sposobie prezentowanie informacji, co z kolei rodzi pytanie o to, które z działań informacyjnych można nazywać dziennikarstwem. Pomimo, iż proces odgrywania coraz większej roli przez nowe media jest w Polsce wolniejszy niż w innych krajach, jest on i tak zauważalny. Autorka artykułu wskazuje na obszary, których te zmiany dotyczą.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Naukowe WNPiD UAM, Poznańpl_PL
dc.subjectNowe mediapl_PL
dc.subjectRola dziennikarzapl_PL
dc.subjectDziennikarstwopl_PL
dc.titleNowe media – nowe dziennikarstwo?pl_PL
dc.title.alternativeNew media - new journalism?pl_PL
dc.typeArtykułpl_PL
Appears in Collections:Refleksje, nr 2, jesień-zima 2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M. Mielcarek.pdf218.75 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



Items in AMUR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.